Bra där!

En väldigt trött tjej hade en natt efter att hon tvättat av sminket glömt att stänga locket på sminkborttagningstuben så att all kräm(?) hade runnit i badrumsskåpet och låg som en blå hinna överallt och att hade torkat så det blivit stelt. Det var dessutom en ganska dyr kräm som hon fått låna från sin mamma..

BRA DÄR JENILEE, BRA!

Där jag håller fingret är hur mycket det fanns innan jag glömde stänga locket,
Där jag håller tummen är så mycket som det fanns innan jag lämnade tuben i badrumsskåpet. Fotade tyvärr ingen bild på hur det såg ut i badrumsskåpet. Fick panik när jag såg hur det såg ut så tog bort det på en gång innan någon skulle upptäcka det, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0